19 Ocak 2013 Cumartesi

Cumartesi Saçmalamaları

Birçoğunuz hala tatlı uykularındayken, şanssız azınlıktan biri olan ben yine bir Cumartesi kalkıp geldim işe (neden Allahım neden).



Ama şunu bilin ki biz Cumartesi çalışanlar olarak sizden hiç memnum değiliz millet. İstiyoruz ki siz de kalkın sabahın köründe, gezmeyin, dolanmayın, eğlenmeyin, yemeyin, içmeyin. (doğruya doğru) Aslında ne güzel olurdu biliyor musunuz? Şu an zaman dursa da bugün yani şu benim için haftanın son iş günü bitene kadar kimse kıpırdayamasa yerinden! Hiçbiriniz çıkaramayın tatilin tadını (nihaha – kötü kadın kahkahası deneme 1)

Kapitalizmin çok ağır yaşandığı ve yaşatıldığı bir ofisten bildiriyorum: evet, işte bunlar hep haset! Ne diyelim bizi bu hale getirenler, sizi de Cumartesi uykunuzdan uyandırmaya çalışan bencil arkadaşlar utansın (ne utanıcam ya aslında) Siz arkadaşlarınız ekmek parası peşinde koşarken uyumaya utanın asıl! (nası acındırdım kendimi belli değil)

Not: Tamam, tamam. Hadi gezin dolaşın. Şakaydı zaten şaka, ben hiç size kötü şeyler söyler miyim?

2 yorum:

  1. Şimdiye dek cumartesileri çalışmadığım sadece "1" işim oldu.
    İnsan haklarına aykırı bu durum yafff

    YanıtlaSil
  2. ohh bacaklara bak...

    YanıtlaSil