21 Ocak 2013 Pazartesi

Şu Meşhur Pazartesiler

Yeni bir iş gününden daha merhaba!
Daha haftasonumu nasıl geçireyim diye planlarken, bir de baktım Pazartesi olmuş; yine yeniden.
Peki bu Pazartesi gününden ve şu meşhur sendromundan nasıl sağ çıkılır?


Öncelikle tavsiyem biraz erken kalkıp telaşa mahal vermeden işe gitmeniz (tamam pek mümkün değil biliyorum, daha bugün koşarak işe yetişmeye çalışıyordum) Neyse yapabilenler yapsın!

Sonra kahvaltı için bugün biraz kendinizi şımartmalısınız belki. Pazartesi için ufak tefek değişiklikler yapılabilir (diyet yapanlara not: hiçbir pazartesi diyete uygun değildir)

Şimdi en önemli kısım: Biliyorum pazartesi işlerin en yoğun olduğu gün olabiliyor, ancak yine de öğlene kadar işleri biraz aheste yapmayı deneyin. Bazılarınız biraz daha az aheste bazılarınız da çok aheste geçirme imkanına sahip. Ancak az ya da çok o işleri yavaşlatın! Unutmayın siz de insansınız ve güzel bir haftasonundan yeni çıktınız; haftanın kalanında daha enerjik ve verimli olmak istiyorsanız pazartesi sabahları iş yavaşlatma şart (kesinlikle işinizden daha az bıkacaksınız; bu sizi en az Çarşambaya kadar götürür)

Son olarak da biraz sabır, hiçkimse (çoğu kimse) şuan orada olmaktan mutlu değil zaten. Bırakın herkes kendi mutsuzluğunu yaşasın kendi içinde, gereksiz tartışmalara mahal vermeyin. Bu tarz tartışmalar psikolojinizin ancak Salı sabahına kadar dayanmasını sağlar, sonrası bitmeyen bir Cuma beklentisi.

Evet, bu formülleri uygulayıp işe yaramazsa bana bildirin. Size daha yoğun bir program yapalım. Memnun kalanlar da yazabilir, yapmayanlar görüp üzülsün!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder