30 Mart 2013 Cumartesi

İsyaaaeenn !

Evet, aynı bu şekilde bağırmak istiyorum ben de! Ofiste masanın üstüne çıkıyım ve bağırıyım " İsyaaeenn"

Hiç kaale almadığınz insanların aldıkları maaşı öğrendiğiniz oldu mu? (kesin olmuştur) Peki sizin 20 katınız maaş aldıklarını duyduğunuzda kulağınızın dibinde birden bir Emrah şarkısı çalmaya başladığını hissettiniz mi?

Evet efendim, ben bunların heeepsini yaşadım ve gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki hiç hoş bir deneyim değildi! O Emrah şarkısıyla birlikte kaşlarım hüzünlü bir hal aldı, gerçekten görülmeye değer bir andı!

İşte ilk duyduğunda aynı böyle oluyosun valla
Kendinizi okyanusta derinlere batmış yukarı doğru çıkmak için yüzmeye çabalayan biri gibi düşünün. İşte bu bilgileri öğrendiğinizde içinizden gelen ilk şey "amaan ya bırakayım da kendimi batayım dibe, çırpın çırpın çıkabildiğim yok zaten bi yere" olacak. İşte tam o anda o ses kulak verirseniz yandınız, dibi boylayacaksınız demektir; ki bu iş hayatında 20 sene ne uzayıp ne kısalacak, sevmediğiniz işinizde haftanın en az 5 gününü bu 20 sene boyunca geçirmeyi kabulleneceksiniz demektir. Bunu hiçbir uzman tavsiye etmiyor, sağlığınız için hiç iyi değildir boğulmak dimi ama!

Hala yüzebiliyorken sonuna kadar gidin derim. Tabii bu öğrendiğiniz bilgiler sizi hırslandırsın, azimlendirsin fln falan da diyebilirim ama başkalarının aldıklarıyla hırslanmanızı pek önermiyorum. Kendi kendiniz neyinize yetmiyor, kendinizle yarışın! (çok klişe biliyorum, ama doğru yani ne diyebilirim ki)

Tabii duyduğunuz bazı şeyler sizi elem ve kedere sürükleyebilir, gidip kendinizi köprülerden atmak isteyebilirsiniz. Normaldir! Ama bi saniye bi durun bi kendinize gelin, sonra da bunu sadece bir uyarı sinyali olarak algılayıp, kendinize doğru düzgün bi yol çizin şu hayatta!


1 yorum:

  1. Excelente post capitella, muchas gracias por compartirlo, da gusto visitar tu Blog.
    Te invito al mio, seguro que te gustará:
    http://automotores-de-alta-gama.blogspot.com/

    Espero tus comentarios, un gran saludo, Oz.

    YanıtlaSil