27 Aralık 2013 Cuma

İstifa Part 1: Yeni Yıl Bana Mutlu Olacak Sanırım !!!

Evveet, beklenen gün geldi! Bütün o şikayetler, yakınmalar, kendine üzülmeler, her gün biraz daha zor işe gitmeler elbet bir gün son bulacaktı. Ama cesaret toplayıp, risk budur demek hepinizin bildiği gibi kolay olmuyor.

Ama geçen durdum düşündüm. Kısaca napıyorum ya been, deli miyim neyim? dedim. Her gün sevmediğim bi işe gelmem kesinlikle delilik olmalı çünkü. Neden her gün kendimi biraz daha mutsuz ediyorum ki? Bu hele iyice manyaklık. Bütün gün o işi yapmak için o kadar çok yoruluyorum ki, kalan zamanlarda hiçbir şeye enerjim kalmıyor.

Vee ben de bir çılgınlık yaptım, istifayı bastım! Evet, evet yanlış duymadınız! O kadar ahkam kesmelerimin üstüne bana da bu yakışırdı değil mi!


Ama hiç kolay değil gerçekten. O konuşmayı yaparken de sonrasında da hala acaba doğru mu yapıyorum? Biraz fazla mı riskli oldu acaba bu? Sürekli kafamda dönüp duruyor... Ama işte insan bi kere gözünü karartınca yapcak bişey yok (bu kadar gaza gelmişken ya şimdi ya hiç mantığı)


Tabii ki en iyisi daha önce de söylediğim gibi "İş işte bulunur". Eğer yapabiliyorsanız bunu yapın. Ama benim durumumda yaptığım işi sevmiyorum ve hangi işi sevdiğimi de tam bilmiyorum diyorsanız, kendinizi bulmak için itici bir güce ihtiyacınız var: benim için bu güç işsiz kalmak sanırım.

Yoksa her gün hem istifamı hem de neyi sevdiğimi, ne yapmak istediğimi araştırmayı, kendimi geliştirmeyi erteliyorum. İnsan şartları ne kadar kötü olursa olsun o alıştığı güvende olduğu çemberin dışına çıkmak istemiyor. Çünkü orada her şey tahmin edilebilir. Ve işsiz kaldığımda ben o çemberin dışına çıktım demektir; yani şuan her şey belirsiz.

Her şeyin belirsiz olması biraz da sonsuz seçenekleriniz olduğu anlamına gelir. İstediğiniz yolu deneyebilirsiniz artık.

Sonuç olarak yeni yıla belirsizliklerle girmek istedim. Bu adımı atmasaydım 2014 de aynı 2013 gibi geçecekti,çünkü çalışmaya başladığınızda hele de mutsuzsanız geçen bütün yıllar birbiriyle aynı olur. Oysa ki şuan önümde tahmin edemediğim bir 2014 var. Her şey mümkün.. Sürpriz, adrenalin, heyecan, mutluluk bunun yanında bazen endişe, üzüntü, korku... Ama en azından bambaşka olacak bir yıl!

Evet biraz klişe olacak ama 2014'de bir kendini keşfetme yolculuğuna çıkıyorum. Bindim bir alamete, gidiyoruz nereye bakalım!

Evet işte olası 2014 yılı özetim: havai fişekler de var, şimşekler de yıldızlar da! Ne çıkarsa bahtıma! Heyecan dorukta!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder